Rabu, 24 Oktober 2012

PRODUK HERBALIFE, BEST KER?

Bismillahirahmanirrahim....
 
Assalamualaikum..
 
Recently, kalo kita tgk fenomena di Malaysia khususnya, terdapat bermacam-macam produk kesihatan.. Setiap syarikat mempamerkan kelebihan produk masing-masing bagi menggalakkan buyer untuk membeli produk mereka.
 
 
 *gambar diatas adalah gambar hiasan semata-semata. 
 
 
Ade produk-produk ini di jual melalui dis*******, st**** dan pelbagai cara lagi.. Kadang-kadang yang aku tak paham ade sesetengah dis******** tue try nak condemn produk dari syarikat lain semata-mata ingin meraih kepercayaan buyer untuk beli produk yang mereka jual.
 
 
 
Bagi aku kalo kite nak jual sesuatu sepatutnya kita perlu jujur.  Baru ader keberkatan.
 
 
 
Ader pernah juga org bertanyakan pada kami *aku dan hubby* apa bezanya produk herbalife dengan s**. WOW!! soalan cepumas.. dan aku rase ramai yang mengalami macam aku ditanyakan soalan-soalan yang macam tue..
 
 
Jawapan aku sgt mudah.
 
  *  saya tak pernah makan produk tersebut
  *  jadi saya tak tahu kelebihan produk tersebut ke atas diri saya
  *  saya hanya mengamalkan cara pemakanan yang betul melalui produk herbalife
  *  alhamdulillah, dengan izin Allah, produk herbalife telah membantu saya dalam
     menurunkan berat saya dan memberi saya tenaga.
  *  saya yakin dengan produk herbalife disebabkan produk ini telah dikaji oleh
     pakar-pakar, telah berada di pasaran selama 32 thn dan syarikat ini
     telah tersenarai dalam papan utama NYSE
 
 
 
Sebab kenapa aku jawab seperti di atas. Sebabnya aku ada misi tersendiri. Misi aku ingin membantu orang ramai untuk jadi lebih sihat.  Sebab aku rasa aku perlu bekongsi dengan org ramai seperti apa yang aku rase sekarang.  Tak rugi kalo kita berkongsi.. Terpulang kepada seseorg individu tersebut samada nak atau pun tak.  Yang penting kita telah cuba membantu orang-orang diluar sana.
 
 
 
Kalo niat kita bersih insyallah, Allah akan permudahkan perkara-perkara yang lain ke atas diri kita.  Perkara-perkara seperti rezeki, ajal maut semuanya di tangan Allah. 
 
 
Wassalam
 
 
 
JOM SIHAT. ASK ME HOW
Contact Yati/Min : 017-3066543/017-3671231

2 ulasan:

  1. Terbaik kak yatie! Keep it up posting..
    Tips: Banyak kan insert word Herbalife, and places name mcm melaka, ayer keroh ke.. so that kalau org google leh naik nama blog akak..=)

    BalasPadam