Khamis, 23 Ogos 2012

ASSALAMUALAIKUM

Lama betul aku tak tulis apa-apa dalam blog aku... Alhamdulillah... Pelbagai nikmat yang Allah berikan kepada aku lately... Syukur kepadaNYA.. my master studies dah habis, lepas tue nak dapat baby dah.. Insyaallah expected hujung bulan Jan 2013... Sekarang dah melepasi 2nd trimester... kurang sikit muntah2... Mase mula2 teruklah jugak... Sape kate anak ramai dah bolih adapt all the symptoms... Setiap anak tue lain karenahnya... Aku dah nak masuk 4 org dalam usia 32... ALHAMDULILLAH...
 
Ofis aku sgt sunyi hari nie... Semua org cuti raya lagi... Aku je dah masuk keje... sebab nak save cuti utk pergi MACAU... Tapi bile dipikir-pikirkan balik, bile aku join herbalife nie aku mula berjalan2 luar dari Malaysia... dulu paling jauh aku pergi Mekah.. once... itupun parent aku sponsor.. mase tue umur aku 12 thn... bile dah keje dan berfamily paling jauh aku pergi pun Bandung...
 
Come back to my current situation..Untuk menghilang rase sunyi aku nie, aku belek2 blog2 upline, downline and sideline aku.. bila dibandingkan blog aku dengan blog dierorg MASYAALLAH.. AMAZING dierorg punye... hehehe... aku nie sgt lah terconsider dalam golongan yang sgt tak kreatif.... hehehehehe.... tapi takper... Aku akan berusaha utk mencantikkan lagi blog aku.. Might be aku berkongsi blog dgn my hubby... lelaki.. biasalah... kalo fancy2 sgt nanti kang kate bertentang arah lak... hahahahaha... And lagi satu... consider myself also quite old but not too old... sgt respect dengan all the GENH...
 
Harap2 semua org suke baca entry aku... Insyallah lepas nie lebih kerap aku and my hubby akan update pasal kami, keluarga kami and herbalife... Daaaa...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan